Zwroty i reklamacje

Jako klient masz prawo anulować zamówienie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania
przyczyny.
Po anulowaniu masz kolejne 14 dni na zwrot produktu. Otrzymasz wtedy pełną kwotę zamówienia.
Koszty odesłania Towaru ponosi Kupujący.
Towar musi być zwrócony w stanie niezmienionym/nienoszącym śladów użytkowania i w
oryginalnym opakowaniu firmowym (oryginalnie zamknięty).
Proszę o wypełnienie odpowiedniego formularza dotyczącego odstąpienia od umowy
zawartej na odległość. Formularz wraz z towarem należy odesłać na adres:


Na Prerii Krzysztof Mieszok,
Rębiszów 204,
59-630 Mirsk


Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1.Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien
zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu,
wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu.

  • Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Na Prerii Krzysztof Mieszok,
Rębiszów 204,
59-630 Mirsk

  • Koszty przesyłki zwracanych/reklamowanych produktów są kosztem zwracającego. Sklep zwraca
    wszystkie płatności tj. za zakupiony produkt.
    Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
    Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z
    nim/nimi akcesoria.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl